שאלות נפוצות


האם יש שקיות לשואבי אבק ?

כן, יש מגוון רחב של שקיות למגוון שואבים

האם מתקנים מיקסרים ישנים ?

  • כן, יש לנו חלקי חילוף לכל המיקסרים ואנחנו נאבחן ונאמר לך אם כדאי לתקן או לשדרג לחדש.

איזה חברות אתם מייצגים ?

אנחנו מייצגים את מרב החברות והיבואנים הרשמיים ומחזיקים מלאי של חלקי חילוף לרוב החברות.

מה אנחנו מתקנים ?

אנחנו מתקנים מגוון מכשירים בייתים ותעשייתים כמו קומקומים, מגהצי קיטור, מיקסרים, תנורים בנויים, צ'יפסרים.

האם כדאי לי לתקן את המוצר ?

מניסיון הרב שצברנו במהלך השנים אנו ממליצים לתקן מוצרי חשמל שעלות התיקון אינה עוברת את 50% מערכו של המכשיר .
בנוסף לזאת אנו מביאים בחשבון את מצבו של המכשיר מבחינת אורך תקופת השימוש בו מצבו החיצוני,מצבו הפנימי ואיכות המוצר.
כדי לקבל הצעת מחיר עבור גובה המקסימלי של התיקון במכשירכם, בואו אלינו ואנו ניתן לכם הצעת מחיר לגובה מקסימלי שבו אנו מתקנים את המכשיר.
במידת הצורך נציע שדרוג או מכשיר חדש 

משך זמן התיקון למכשיר שלי?

כמה זמן אורך התיקון למכשיר שלי?
 
אנו בתיקון כל טיבי  משתדלים מאוד מאוד ליעל את אורך מתן השירות בקיצור זמן ההמתנה לכן אנו מחזיקים אצלנו מלאי גדול של חלקי חילוף זמינים על מנת לקצר את אורך זמן ההמתנה של המכשיר בתיקון.
אורך זמן ההמתנה ברב מוצרי החשמל המגיעים למעבדתנו לתיקון בין יומיים ל-4 ימים.
אך תמיד יש דברים היוצאים מן הכלל.
לעיתים צריך להזמין חלק חילוף שאינו נמצא במלאי וצריך להזמינו ,או המכשיר ישן,הדגם של המכשיר אינו קיים בארץ,החלקים למכשיר בדגם זה כבר יצא מהמלאי של החברות,המכשיר מחכה להצעת מחיר לעלות כוללת של חלקי חילוף או שהמכשיר עבר לחברה להצעת מחיר.
כל זה בתנאי שהמכשיר נכנס לתיקון לחנות במסגרות תיקון בתשלום.
אך אם המכשיר נכנס לתיקון במסגרת תיקון באחריות זמן ההמתנה עבור תיקון המוצר אינו באחריותינו אלה באחריות היבואן או חברת השרות אליו נמסר המכשיר

מכשיר באחריות חברה או יבואן זמן טיפול בין שבוע ל10 ימים 

מסירת מוצרים ישנים או לא תקינים

לקוח/ה יקר/ה,
באפשרותך למסור לנו, במועד המכירה או אחרי מוצר חשמלי תקול או חלקי חילוף שיוכלו לסייע לאדם אחר

החזרה זו אינה כרוכה בתשלום או בכל תמורה אחרת .
מיקום ההחזרה בחנותנו בה אתה רוכש את המוצר החדש. מסירת פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני במועד האספקה אפשרית במעמד האספקה של המוצרים הבאים ובתיאום מראש.
יובהר, כי איננו מקבלים פריט פסולת ציוד וסוללות מזיקה

תרגישו חופשיים ליצור קשר או להתקשר כדי להתייעץ. אנחנו נשמח לעזור לכם לעתים אנו מצליחים לפתור בעיות בלא צורך לפנות ליבואן

אנחנו יודעים שהזמן שלכם יקר, ושלעתים קשה להשיג את החברה או היבואן  אז יש לנו פתרון שיחסוך לכם גם בזמן וגם בכסף: פשוט תתקשרו, ספרו לנו מה הבעיה של המכשיר, ואנחנו ננסה קודם כל לבדוק אם זו תקלה שניתן לפתור בעזרת הדרכה קצרה טלפונית. אם נצליח – לא תצרכו לשלם לנו בכלל, ואנחנו שמחנו פשוט לעזור לכם.